Sabtu, 19 April 2014

Jumpa bff dapat hadiah ^__________________^

Hello ... hello.. upss ! rasa janggal pula nak update blog ..punya la lama bersawang tetibe harini ada mood nk update. Tapi ada ke,  follower yang menunggu aku update blog ni haha =p.. ok tanpa melengahkan waktu, bak sini aku nk habaq aku dapat gift special dari bff tersayang huhu thankz yer Cik Ola Oli hehe ^________^.. 

Untungnya aku ada bff yang kaki jalan, actually jeles okei ! sebb dia le pergi macam2 tempat dlm tempoh 1 tahun uwaaaa T_T..

Dek kerana fulus $$$$$ ku banyak di salurkan kedalam tabung WEDDING maka segala perbelanjaan utk suka suki disekat serta merta... kesiannya B2B 2014 nie T____T

haha maka kerjaku untuk majlisku haha

emmm nak cakap juga yang watermark blog aku dah HILANG !! uwaaaaa T_T

nak buat sendiri x reti....

sapa willing nak buat kan?hehe free k berbayar pm aku hoho @___@

jom tengok gift aku dpt banyak woi !


gift from : bandung + langkawi + krabi  =)

2 ulasan:

Cik Itah@RRP berkata...

salam. waa..banyak dapat gift ye :)

Siti Nooryanawati Mohamed berkata...

Tahniah B2B. Semoga dipermudahkan semuanya yer. Follow tuan rumah juga sambil klik tabung mr.nuff (^^,)

*Jemput join GA jg yer. Giveaway [2] : Max & Bella 1st Birthday.TQ.

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...