Jumaat, 14 Februari 2014

5 Month To Go !!

Alhamdullillah , ikatan pertunangan kami masih utuh dengan izin Allah, Dalam tempoh setahun 1/2 ini memberi banyak pengajaran untuk aku memahami dirinya. Terima Kasih Allah S.w.T atas nikmat ko berikan kepada ku sepanjang tempoh pertunangan ini. Nikmat rindu ditinggalkan Encik Tunang dek kerana tugasnya kepada negara, Nikmat mensyukuri dikurniakan Tunang yg sgt memahami , Nikmat merasai disayangi, Nikmat bila aku salah dia tegur dan macam-macam lagi. 5 bulan bukan lah masa yang lama untuk aku buat persediaan, setakat ini persediaan hanyala menyenaraikan senara jemputan shj..hehe tengok bertapa rileksnya aku. Tapi aku tahu, Allah S.W.T tetap ada apabila kita susah mahupun senang. lagi2 dlm melakukan kebaikan, insyaallah.. 

Tekanan x usah dicakap/disoal lah kerana pelbagai orang sering menanyakan persiapan majlis aku termasuk saudara mara.. utk pengetahuan semua banyak halangan perlu aku lalui dek kerana Tunangku seorang mat tiarap maka banyak kerja2 perlu aku lakukan sendiri. Harap mengerti hehe =p 

Doa rakan-rakan blogger amat diperlukan ketika ini. Doakan majlis ku berjalan dengan lancar nanti dan segalanya dipermudahkan.. 

mood: Uwaa !! bila pelajar ISMP mahu posting !! semangat menjadi guru dah berkobar2 ni !

6 ulasan:

Cik Itah@RRP berkata...

alhamdulillah..semoga jodoh berpanjangan till jannah :)

farah berkata...

good luck awak=)

azizah :) berkata...

yeyeahh nak kawen dah dgn mat tiarap! hehee moga di permudahkan segala urusan yer

NURUL NADIA berkata...

good luck in ur wedding preparation ;)

jemput singgah blog..exb2b from johor

http://nadiaadnan90.blogspot.com/

mohammad fariz yusop berkata...

enjoy your moment as b2b =) http://gift4ustore.blogspot.com

Fiza Basman berkata...

GoodLuck Bride to be ^^ Fiza singgah kat blog yg cute ni.hehe Fiza pun bride to be juga. Sudi singgah lah ke blog fiza pula. :)

http://soon-2be-mrs.blogspot.com

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...