Pengikut

Sabtu, 7 Disember 2013

SABUN SLIMMING U.S.A

Hai anda-anda semua kih2x.. lain mcm je bunyi.. korang -korang mai sini aku nak share something produk yang aku jual dan jumpa dalam dunia business ni.. memula-mula aku mcm x berminat untuk mengetahuinya tp bila aku duk gali-gali kat google ,last2x aku jumpa dah ramai yang menggunakan.. jap2x.. korang tahu x sabun nya cmne? mai sini aku tunjuk..



macam mana nak pakai sabun ni??
ala semudah ABC ^^

Cara Menggunakan:
- Buat buih pekat (creamy type) menggunakan sedikit air.
- Urut pada kawasan inggang dan punggung dengan urutan dari bawah ke atas beberapa kali.
- Biar seketika supaya herba dapat meresap ke dalam kulit.
- Bilas dengan air bersih.


Amalkan sekurang-kurangnya 2 kali sehari. Sebuku sabun boleh bertahan sehingga 5 -6 hari
jika digunakan dua kali sehari. Kesan yang luar biasa boleh dilihat selepas penggunaan
selama sebulan.
Untuk mendapat kesan lebih menakjubkan, biarkan buih sabun selama 7 – 10 minit selepas
disapu ke kulit.



HARGA :

RM4 - 1 KETUL (minimum beli 2 ketul)-POSTAGE RM6
RM35- 12 KETUL (SEDOZEN) TERMASUK POSTAGE ^^

maka dengan itu untuk mereka yang berminat, boleh



pm

Facebook: PRINCESS STAILISTA

1 00000 sunsweetz comment:

Cik Itah@RRP berkata...

eh eh..ada jugak ya sabun untuk slimming hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...