Selasa, 3 Disember 2013

KERANI AKAUN ^^

Alhamdullillah, untuk pengetahuan korang2 aku dah dpt kereja haha
ehm esok aku masuk..
wish me gudluck ^^

kerja apa?
siapa yang follow blog aku mesti tahu aku dapat kerja apa?
ehm haritu aku ada pergi iv..
iv untuk position ACCOUNT CLERK
tup2x.. dapat la pulak..
ehm 
sgt2 jauh bidang aku no basic about account
omg !!

takutnya ...

dah rezeki kan?
tolak mcm mana pun.kalau dah rezeki tetap rezeki milik kita =)
*********************

lupa lak nak inform sesiapa nak order sabun slimming USA 
mai la order ngn aku murah jer.. dengan blogger2 aku bagi harga baik punya =)


2 ulasan:

Niesa berkata...

wahh..tahniah!selamat bekerja dan menjalankan tugas.. :)

Cik Itah@RRP berkata...

tahniah dan selamat berkerja :)

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...