Pengikut

Rabu, 13 November 2013

Kurus Badan Secara Sihat


 


Berat anda melebihi 70kg?BMI anda Overweight atau Obese? Ok memang ini yang menjadi simptom kerunsingan terutama sekali para wanita dan gadis2 diluar sana. Bukan mereka shj yang mengalami kerunsingan aku pun turut serta, kalau x percaya meh baca entry ini . Maka aku pun buat research bagaiman nak kembalikan bentuk badan yang ideal, aku pun google sekali baca-baca rupanya produk SHAKLEE ni banyak memberi manfaat kepada mereka yang inginkan berat badan yang ideal. Kebiasaannya , untuk mencuba sesuatu produk yang baru, anda perlu melihat kepelbagaian testimoni para pengguna product tersebut. Barulah anda mempunyai keyakinan yang tinggi, Oleh yang demikian cuba pergi dekat belog ctnurkasih-ibu pelbagai testimoni produk shaklee disediakan ^^.. Apalagi cepat-cepat klik Sini


http://ctnurkasih-ibu.blogspot.com/search/label/Lecithin

Untuk Pengetahuan semua, Aku pun pengguna SHAKLEE... aku makan Lecithin + Alfafa.. yang aku rasa lah kan, first pagi-pagi mesti aku nak membuang air besar sebab apa toksin+ lemak degil aku kumpul akan diserap oleh SHAKLEE dan dikeluarkan melalui air kencing mahupun najis anda ! cuba bayangkan anda makan dengan secara teratur atau erti kata lain diet seimbang kemudian anda amik supplement SHAKLEE ini anda akan berjaya menurunkan berat badan anda berkilo-kilo, aku pasti lah.. aku pun makan ni sebulan turun 1 kg sebab apa aku makan nasi main baham jer tp sebab aku displin consume shaklee maka turun jugak lah berat badan aku.. 



BUKAN SETAKAT SLIMMING PRODUK NAMUN UNTUK IBU-IBU MENGANDUNG DAN IBU YANG MENYUSUKAN BAYI MEREKA AMAT DIALU-ALUKAN =)



PROMOTION UNTUK BULAN NOVEMBER !


 

Bukan shj anda dapat kuruskan badan anda jugak boleh menjual produk SHAKLEE dan mengumpul pendapatan sampingan anda, siapa yang patut register ahli shaklee ni? semestinya ANDA ! 

Untuk melihat lebih lanjut produk-produk shaklee , serta testimoni dan jugak untuk memperolehi harga yang berpatutan / PERTANYAAN  sila hubungi:

 **********************************


SMS: 019-5633815 (untuk mendapat harga yang murah )
Blog : http://ctnurkasih-ibu.blogspot.com/


Berita Baik buat Orang Alor setar ! Penghantaran dilakukan disekitar ALOR SETAR ^^
Untuk tempat lain-lain Khidmat Pos Laju akan dilakukan 

Apalagi jangan buang masa! sila klik SINI

0 00000 sunsweetz comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...