Sabtu, 9 November 2013

Kek aku hangus..

Alkisah, nak jadi cerita petang tadi tetiba aku rasa nak bakar kek, sebab haritu aku buat dah menjadi sekali terus semangat nk buat lagi.. pastu nak cuba resipi lain. Ok, dengan pantas on lappy on google then terus search 'kek butter simple dan mudah' sekali jumpa terus suka sebab kali ni sukatan guna cawan, amik kaw pada mula nya agak terkejut sebab 2 cawan tepung kek dengan 4 cawan gula, tapi bila terlalu percaya pada resipi blogger tu amik kaw memang jadi kek potong kaki lah gamaknya..










 bila buat preparation tu hati dah macam x sedap pastu teruskan gak, pastu cuba lagi cmpurkan barang-barang yang disenaraikan .. bila pukul telur dengan buttercup memang class ko jah ! cantik ! terus semangat.. then asingkan 3 mangkuk adunan untuk letakkan 3 warna berbeza biar nampak wonderful gitu kek aku haha .. so dengan semangat adik perempuan aku tumpang sekaki mengacau proses pembuatan kek aku tu.. 








cantik wey sebelum bakar tapi selepas bakar jadi cam ni haha..... selera tak kalau korang nak makan? en tunang cakap ni arang k kek ? haha.. sadis yang teramat plus kecewa yang menimbun melihat nasib kek ditangan aku kih3x...




mood: lepas ni kena yakin pada diri sendiri hik3x

8 ulasan:

Iezwa Razk berkata...

Teringin jugak nak belajar buat kek tapi takut tak jadi. Hehe :)

ezyra daniel berkata...

aduhh dah kenapa hangus pulak?hehe spoil je ...takpe nextime sure menjadi kek awak tu.btw sye klik iklan nuffnang awk..

Myra Jay berkata...

Takpe, leh cuba lagi..
Belajar dari pengalaman :D

Rezatul Akma berkata...

macam mana tahu sy orang kulai jugak ni ? :p .by the way ,salam kenal ^^ .insha Allah lain kali tak hangus kek akak ^^

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@Iezwa Razk cuba-cuba =) kalau x cuba x tahu dear=)

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@ezyra danieltq bagi positive comment hehe.. tq again click nuff ms=)

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@Myra Jaypengalaman itu mahal =)

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@Rezatul Akma tahu sebab hutan bandar putra pun selalu pergi jogging =)..insyaallah x hangus

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...