Jumaat, 8 November 2013

Friday's Story

Fuh, lega hari ini dah selesai mengepos hadiah kepada pemenang Giveaway 'Convocation' Sunsweetz ~OCTOBER 2013' walaupun hanya 2 orang pemenang shj yang memberi maklum balas namun aku gigihkan diri juga untuk menyelesaikan amanah yg aku tanggung huhu tadi pergi pejabat pos, nasib beratur tak panjang, ramai jugak yang masih mengunakan khidmat POS MALAYSIA ni yerk.. 


semoga bungkusan ini selamat kepada empunyanya=) next aku terus pecut pergi ke cowboy, yelah dah alang2 post office sebelah cowboy singgah sekejap nak beli sabun pencuci muka ibu aku iaitu sabun D'HERBS tu 
sumber: google image

em yang nila, ibu aku pengguna setia hihi.. nasib dapat harga rm 17.00 jer dan harga asalnya adalah rm19.90 so jimat kan?haha aku pun menumpang sekaki beli ubat resdung jenama D'HERBS ni dapat diskaun gak daripada rm36.00 aku dapat rm30.00, yang macam mana tu?yang macam ni



sumber: google image


ini lah produk D'HERBS pertama kali aku nk cuba untuk resdung, adui bila gatal datang kat hidung nie rasa macam nak potong jer hidung haha, korang guna produk apa ea?
lepas tu pergi senai jap amik gaji adik perempuan aku then pecut pergi AVON kulai, em ni lagi satu hal wat aku bengang sebab apa aku dah lebih 3 bulan jadi ahli then macam biasa register akan dapat kad ahli sementara last2 aku nak pergi la menuntut sekali diowang kata tak jumpa.. oi itu jawapan yang x patut customer terima aku rasa... malas nak bertengkar aku pun keluar dari kedai tu sebelum neuron2 ganas aku meresap ke seluruh urat saraf aku haha.

next, terus pecut gi econsave kulai, terus amik troli dan terus fikir dalam otak nak amik barang2 keperluan sahaja iaitu pesanan ibu aku belikan sabuh basuh, sponge basuh pinggan dan barang keperluan aku pencuci muka, rasa nak tukar pencuci muka sebab aku dah try sabun yang D'HERBS ibu aku pakai tu sekali pakai keluar jerawat pasir .Mungkin sabun tu tengok jenis kulit haha maka aku berniat untuk memakai kembali pencuci muka lama aku tinggalkan iaitu produk jenama A'LAISYAH suci tanpa was-was haha

  
sekarang dah berubah wajah produk ni.. hehe makin cute haha. so harap muka aku kembali baik dan berseri-seri dgn pencuci ni.. oi nak guna muka ni untuk selama2nya haha.. lagi2 tahun depan huk3x. korang pakai pencuci muka apa?cuba kongsikan dengan aku ?

mood: maaf untuk seorang blogger yang lambat bg respond utk menuntut hadiah giveaway aku kerana proses pengeposan telah dilakukan dah aku sangat susah utk membuat pengeposan sekali lagi atas sebab tertentu dan lagipun masa yang diberikan utk menuntut memadai ..harap maaf


Tiada ulasan:

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...