Pengikut

Rabu, 23 Oktober 2013

Wishlist 2015 : Vios Sport !

credit : google image       
Ya Allah , Kau murahkanlah rezeki hambamu ini untuk aku miliki si VIOS SPORT nie... how come, I like it ! cair aku tgk kalau ada mamat drive ini kereta.. OMG i really2 love this pattern... 


smart wey.. memula masa aku blaja aku suker usher preve warna putih lepas tu aku tgk warna putih ni kadang2 colour dia boleh bertukar kusam dan utk aku yg jenis pemalas ni agak sukar okei menjaganya last2 baru2 ni keluar pulak vios sport ni kat iklan tv amik kaw... terus verangan aku duk memikirkan specification dia harga dia.. so far okei la.. maka aku terus nk buat wishlist aku utk 2015.. mesti ada yang tertanya2 kenapa 2015 kenapa bukan 2014.. haha jawapannya bergantung pada pulus .. aku nak kahwin 2014 guna pulus maka vios ni aku forwardkan kepada 2015 haha dah ringan siket masa tu aceh2 verangan betol ko ea... >.<


ni view dari luaran.. fuh ! membuak2 perasaan aku utk memilikinya haha >.<


yok review utk accesories die lak.. pergh boleh tahan =)






utk kowang2 yang dah mula minat apalagi boleh view dekat sini untuk keterangan lanjut : 

http://www.toyota.com.my/vios

doakan aku mampu milik vios ni haha amin2x.. sambung verangan jap =p

6 00000 sunsweetz comment:

Cik Itah@RRP berkata...

memang cantik la design..

TelingaBulat berkata...

wahh nice...

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@Cik Itah@RRP cantik kan? smart tu yang jadi feveret tu=p

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@TelingaBulatnice kan telingaBulat=)

Hafiza AizZawa berkata...

harap impian jd kenyataan.. >_<

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@Hafiza AizZawaamin.. sgt2 mengaharap menjadi kenyataaan=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...