Pengikut

Jumaat, 25 Oktober 2013

Teaser Hari Jubah Aku ^___________^

.....yeahhhhhh.....

hari jubah aku dah nak tiba...

x sabar rasanya nk tunggu
 27 Oktober 2013  

^______________^

     'Wishlist 2013 yang bakal dikecapi '

  • hadiah buat ibu dan ayah aku
  • Role Model buat adik- adik aku 


Continue upload after 27th October 2013 !

happy convo day huhu 
Alhamdullillah

^_________________^

6 00000 sunsweetz comment:

Yan Saflina berkata...

Husband saya pun konvo jugak this 30TH Nov..UPM kan? :)

Tahniah..

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@Yan Saflinanope.. UTM dear=)

nanakimie berkata...

happy convo day MS:) same date,heee

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@nanakimietq dear.. happy convo for u too =)

aisya berkata...

tahniahhhh! :D

Cik Itah@RRP berkata...

rindu pulak masa konvo dulu
tahniah ya..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...