Pengikut

Jumaat, 11 Oktober 2013

Tangan Menghenjut Buaian, Entri tetap terselit

Assalam dan selamat tengahari kome2 .. niat aty mmg nk update blog tp aku busy duk join contest sana sini giveaway sini situ haha tp masih x de rezeki lagi lor =( (wat muka sedih lak..).. utk pengetahuan korang2 jugak aku pun ada buat satu giveaway...nak join?? jom tengok sini, yang belum join mari pakat ramai2 join.. ehm ce tgk tajuk entri aku tu.. nampak x? baca x?tangan wanita yg menghayun buaian boleh menggoncang dunia tp aku lain tangan menghenjut buaian entru tetap terselit haha.. poyo habis aku=p actually aku sekrg menggangur sementara nk tunggu posting.. tiga bulan lepas sempat kutip pengalaman ngn $$ sebab aku kerja guru kontrak.. now kontrak tamat aku pun tanam anggur wat sementara waktu.. aku berharap sangat panggilan temuduga dari SPP utk graduan pendidikan IPTA dibuat tahun ini...hoho semoga rezeki kami ada... kan aku ada wat entri ini sebab aku nk cari pulus.. pulus banyak2 wat simpanan .. xnk buang masa ..at least nk bulan2 masuk income.. walaupun siket.. =)

Bulan 10 ni aku konvo.. yahooo.. x sabarnya nk jumpa 27/10/2013 huhu yela belaja 4 tahun mesti mau diraikan .. konvo ini hadiah buat ibu & ayah aku. aku dala anak sulung , mesti ibu ngn ayah excited hihi.. tgk raut wajah ibu ngn ayah masa aku dapat surat konvo tu pun dah menggambarkan betapa mereka mengharapkan aku=) ... konvo ini jugak aku nk tunjuk kat adik2 aku bahawa bukan susah untuk berjaya sehingga menara gading..(.ceh2 dah macam motivator lak...)

Berikut merupakan check list yang perlu aku buat .. credit to Fika


  • Pengesahan Kehadiran Konvokesyen           (Done)         
  • Bayar Yuran Konvokesyen RM 200 before 17 Oktober 2013      (Done)              
  • Isi Kajian Pengesanan Graduan         (Done)                 
  • Ambil Pakaian Konvokesyen 19 Oktober 2013         (coming soon !)                              
  • Hadir Raptai 25 Oktober 2013                               (coming soon !)                         
  • Hadir Istiadat Konvokesyen (Bawak IC) 27 Oktober 2013 sesi pagi        (coming soon !)  
  • Pulang Jubah before 1 November 2013                        (coming soon !)                            
  • Ambil Transkrip Akademik dan Ijazah                          (coming soon !) 



      
muka happy nk konvo =)

credit: google image

p/s: doakan urusan aku dipermudahkan.. semalam full perut makan KFC ... yg penting family happy=)                              

1 00000 sunsweetz comment:

tenku butang berkata...

Haiiiii..Cakkk!!
done follow sini no. 932
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...