Selasa, 15 Oktober 2013

Sponsored by HIM

Assalamualaikum ... hai geng ..esok hari raya aidiladha...selamat hari raya mohon maaf zahir & batin yer seandainya coretan aku ada yg menguris aty pengikut2x ku=) anyway dosa2 kowg aku dah maafkan ...aku nga mood happy mlm ni sebab nk update cerita semalam hihi.. yela nk update pagi td aku busy ..actually mak kawan aku menghidapi kanser paru2 jadi aku mohon rakan2 blogger doakan mak kawan aku ..semoga doakan kalian dibalas oleh ALLAH S.W.T.. sedih wey bila kawan sedih kita akan rasa sedih jugak.. ok now aku nk cerita mengenai datim ngn encik tunang huhu.. ehm aku ngn encik tunang adalah kategori percintaan jarak jauh (PJJ) coz dia tentera.. tp mcm mana lak kau boleh jumpa dengan dia ni siap datim bagai ?? confius jap haha >< encik tunang aku dapat sambung kursus lanjutan taekwando dia tu.. em jangan memain ngn tunang akuni dia dah ada black belt tau kui3x.. sila takut haha gelak jahat.. maka dia pergi utk kursus jurulatih taekwando di Wangsa Maju..


 
tunang sy ada 'BLACK BELT' tew =p


 maka bila hujung minggu setiap ari jumaat hingga ahad kalau dia x busy maka dia akan balik ke kg dia iaitu di kluang johor.. utk pengetahuan semua tunang aku orang kluang huhu kan dekat KLUANG vs KULAI kui3x.. aku org KULAI ...okey berbalik kepada cerita asal .. yang buat aku cair hati kat encik tunang ni..nk dijadikan cerita aku ni g la shopping dgn ibu aku..jln2 cari barang2 ibu n ayah aku utk konvo nnt..sekali aku masukla kedai VERN'S kt TESCO KULAI tu sape org kulai gerenti tau..then cuci2 mata aku terpandanglah pada satu handbag ni fuyoooo memang aku giler habis lah.. aku pun g la tgk harga beg tu mak aihh .. memang x cukup lah dgn bajet aku haha maka harapan tinggal khayalan kih2.. maka ibu aku je lah yang bergaya sakan nnt masa konvo aku ... OH NO! aku pun apa lagi amik Cik Samsung terus taip mesej send to ENCIK TUNANG =) haha=p then 2 saat kemudian:

***************
ENCIK TUNANG: ye syg, nnti esok kita g beli ea?
AKU: emmm betul k?
ENCIK TUNANG: iye syg
AKU: yahoooo, okey ..
ENCIK TUNANG: tapi mesti 3 jam shj peruntukan masa =P
AKU (***monolog dalaman) : Emm ok janji dapat apa yg diidam kan cam tau2 jer org perempuan ni kalau shopping yg ditaja mahu 5-6 jam baru puas haha >__<

*****************


Maka keesokkannya aku pun outing lah ngn dia haha outing pulak x le blah perkataan aku guna..kih2 maka terus tuju tempat yang sepatutnya dan paling best encik tunang belanja PIZZA HUT yg baru yang kuar dlm iklan kat TV tu hehe.. alhamdullillah murah rezeki encik tunang.. aku sayang dia bukan kerana harta dia tetapi bagi aku sayang aku kepada dia adalah kerana ALLAH S,W.T ... semoga hubungan kami kekal hingga ke akhir hayat ... tetiba x sabar nk tunggu raya tahun depan hihi ( gedik gilerz ! haha >__<)

amikkaw RM94.15 ! >< kalau aku mmg x mampu lah huhu tq syg=)

kesemua barang2 yang aku dapat tu adalah utk kegunaan masa majlis konvokesyen aku nnt..sebab encik tunang x dapat hadir kerana dia kena adakan pertunjukan taekwando sempena majlis apa ntah maka dia memujuk ati aku yang lara ni dgn sponsor segala bagai ni haha classs ko jah ! =)

2 ulasan:

Syazana Zainn berkata...

wah ade black belt
cool :D

Cik Itah@RRP berkata...

untung la hihi...salam aidiladha :)

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...