Sabtu, 5 Oktober 2013

Senarai Hadiah bagi 'Giveaway 'Convocation' Sunsweetz ~OCTOBER 2013'

Ehem now aku nk umumkan senarai hadiah yg ditaja oleh ... oleh... aku sendiri haha
semoga hadiah2 yang aku sediakan ini masih membuat para contestant bersemangat utk berjuang kui3x...
yg penting semangat pertandingan tu mesti ada kan hihi=p 

******************

Tempat pertama:

teddy bear comel - 1x pemenang


Tempat kedua:

 T-shirt MALACCA- 1x pemenang


Tempat ketiga:


Top up rm 5- 2x pemenang 


p/s: emmm rasa2 mau tambah lagi hadiahnya huhu.. insyaallah kalau ada penambahan hadiah aku akan update lagi . doa2kan lah aku murah rezeki kih3x... insyaallah=)

2 ulasan:

nanakimie berkata...

moga ada rezeki nana:)

rokot nuluhon berkata...

best hadiahnya...nnt sy join

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...