Selasa, 29 Oktober 2013

HARI JUBAH KU !

Alhamdullilah, detik2x yang aku nantikan telah selamat dilalui.Syukur tidak terhingga , dengan peluang yang diberikan oleh-Nya untuk aku berdiri diatas pentas menerima segulung ijazah , buat adik-adik semoga kejayaan ini menjadi pedoman dan pendorong utk kejayaan kamu berdua kelak .. syukur juga kerana aku diberi peluang membawa ibu dan ayah melihat kejayaan aku di dalam dewan yang serba indah ketika hari graduasi ku pada 27 Oktober 2013,Untuk ibu dan ayah terima kasih kerana telah menjadi penaja tetap selama 4 tahun semoga aku mempunyai rezeki untuk posting bagi membayar segala pengorbanan ibu ngn ayah =) , buat kawan-kawan terima kasih kerana membantu aku sepanjang pengajian kita bersama mungkin selepas ini aku akan teringat kenangan kita semua, aku doakan kejayaan buat korang semua , buat saudara mara terima kasih memberi dorongan dan doa kalian amat aku hargai , apa yang penting wishlist aku sudah tercapai.... yahoooo Now, I'm officially graduated !!


Buat encik tunang, terima kasih atas kata-kata semangat mu, insyaallah.. semoga kejayaan ini akan menjadi inspirasi buat anak-anak kita akan datang hik3x..

Dengan ini mari aku tunjuk kan segala gambar sekitar hari jubah ku buat tatapan para follower ku  =) 

*****************************

 Convocation attire ^_^




banyak kali snap shot ni punya la nak kasi  topi tu terbang haha


yeah... official grad=)


She is Janah.. Coursemate dari 1st year sampai akhir tahun.. segala suka duka kongsi bersama, siap kan tesis, assigment , test dan final..=)





S.P.M aka SARJANA MUDA PENDIDIKAN MATEMATIK



K.A.M.I





posing depan logo UTM adalah perkara yang wajib bagi graduan hehe




walaupun encik tunang tak dapat hadir semasa majlis konvokesyen aku namun, dia sempat lagi luang kan masa bersama aku dan banyak hadiah aku dapat dari dia.. terima kasih abang =)






 She is my litle sister







A.K.U







 best frens forever







Ciuman hangat daripada ibu dan ayah







Penaja setia aku =)







My family







Posing2x... muka dah minyak giler =)













Flowers on my Convocation's Day











From Encik tunang =)


Mood: Nak sambung Master tp tunggu dapat posting dulu.. insyaallah

2 ulasan:

nanakimie berkata...

tahniah untuk MS jugeeee....hihi:)

Cik Itah@RRP berkata...

tahniah :)

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...