Jumaat, 11 Oktober 2013

101 kg to 63 kg ? grrr How come ??

Hye korang2x.. tengok tajuk entry terus terbantut aku nk makan.. sejak bergelar tunangan orang ni badan aku naik mendadak wey ... naik sgt2.. aduhai badan tolong lah fhm gue mahu kahwin nnt x pasal2 baju nikah baju sanding gue x muat ... huahua nk jerit kuat2x... ='9 ok berbalik pada tajuk.. actually berat aku skrg 101kg terlalu obese bmi aku... dek kerana itu aku da 2 hari adakan plan D.I.E.T secara perlahan-perlahan... siket2..lama jadi bukit.. sgt pelik la kalo berat 101 kg nak turun smpai 63 kg dlm masa seminggu.. its very obvious owg putih ckp hihi=p so aku skrg dah 2 hari wat senam aeroabik alhamdullillah berkalori2 peluh aku turun haha >< sebenarnya encik tunang x de la bebel2 suruh kurus tp kita owg pmpuan ni kena lah alert.. LELAKI mesti nk tgk bakal isteri dia mahupun isteri dia cantik dan sihat maka aku x nak la dlm kategori OBESE huh ! at least NORMAL  hehe amik kaw NORMAL tew ...... utk ketahui kisah lanjut aku dalam projek kuruskan badan sila tunggu entri seterusnya setiap waktu dan ketika aku akan cuba update perkembangan projek aku menguruskan badan sehingga dapat apa matlamat aku... OOOO 63 kg... bling2 mata hihi... chaiyok3x !!


tengok peha drumstik aku OMG ='(

Tiada ulasan:

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...