Pengikut

Sabtu, 7 September 2013

Auwcak !!

Hye bloger2 semua.. pergh sungguh berabuk aku punya blog.. dek kerana busy mencari pulus nk kahwin amik kaw blog pun tunggang langgang.. OMG...OMG..OMG... huhu
kenapa hari ni boleh update lak ?? haha ( gelak sambil golek2x) ..okey2 actually aku sejak tamat belajar bulan 6 hari tu aku dapat offer jadi cikgu KGSK.. apa tu cikgu KGSK ... ala senang citer aku dpt offer cikgu ganti .. maka bila da kerja memang x ingat dunia.. nk online pun malas.. yg tahu nya balik keje makan pastu terus tidor..=)=) hahaha makin bulat badan aku.. apa tak nya balik rumah ada ibu yang dah siap masakkan utk anaknya makan.. rumah x yah sewa.. duduk dgn senang lenang cuma fikir duit minyak g keje je..haha..sampaikan ramaii dah tegur badan aku makin berisi sejak bergelar tunangan org huhu tension ko..bila org dah mula bunyi.. lagi2 nnt nk sarung baju nikah, baju sanding ...OMK... !! takutnya.. >.@ so start from now aku dah kena DIET... haha=p kalau ikut hati aku malas giler nak berdiet bagai tp bila fikir hari persandingan nnt terus tekad datang nk diet bagai.. nk beli produk memang x de la.. aku nk diet secara sihat.. insyaallah doakan aku.. uish mcm dah lari cerita jer hehe..ok2x sebab apa aku boleh update blog sebab hari ini free yang teramat2.. selalu nya hujung minggu kalo aku cuit jer mesti ada undangan kahwin yelah sekarang ni banyak gile jemputan .. dan minggu lepas seorang lagi sahabat MATRIK aku dah selamat .. alhamdullillah ..Tahniah Ifa ^^. bila tgk kawan2 dah jalan dulu tetiba aty aku rasa gementar hehe mcm mana lah majlis aku kelak.. actually bulan lepas cukup setahun aku bertunang alhamdullillah.. walaupun ada jugak kadang2 pahit yg kena telan tp aku bersyukur encik tunang seorang yg sabar dan tabah serta prihatin x pernah sekali pun dia gentar hadapi masalah walaupun kami dlm jarak yg jauh dipisahkan dgn laut china selatan namun hati kami tetap dekat.. =.<  doakan kami kawan2x..kadang-kadang rasa nk sgt update blog byk cerita nk share tp dek kerana masa yg terlalu sibuk dan aku pulak kena ganti guru yang pegang kelas, ajar tingkatan 1 & 2 yg duk bemain-main dgn sistem PBS maka memang jarang lah aku on lappy.. online kekadang pun guna hp cikai .. hehe skdar utk mengetahui perkembangan kawan2 dan posting aku.. maka sekiranya follower aku menunggu entry setiap hari maaf buat masa ini aku terlalu sibuk ..tetapi insyaallah jikalau masa itu terlalu lapang aku akan sentiasa update.. okey !.. 



sayang kowang semua =)

2 00000 sunsweetz comment:

azwa amani berkata...

aauwwchakk..hahaha,. amani pun baru update blog setelah hampir setahun x udpate.. kemabli menulis. jemput dtg jguk bicara amani

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@azwa amanihye azwa.. oo ingatkan Ms je yg x update2 rupanya ada geng ngenge=p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...