Khamis, 27 Jun 2013

Rasa syukur =)

  
alhamdullillah berita gembira ini membuat aku sedar bahawa ALLAH S.W.T maha mendengar segala luahan hati hambanya..syukur sgt2x

 Pertama:
pagi td baru dpt panggilan menjadi guru ganti disebuah sekolah menengah..
syukur sgt2 
rezeki ini akan  aku buat sebagai penyokong buat ibu dan ayah ku utk aku mendirikan masjid insyaallah ^^
 
Kedua:
result full kt senarai tampal dah kuar alhamdullillah
ijazah yg bakal aku terima nnt bulan 10 kelak hadiah buat insan2 tersayang aku=)

ALHAMDULLILLAH 

mood: cikgu matematik tambahan memang adventure k??emmm I think not bcoz with niat + usaha insyaallah anak murid2 ku akan faham.. =) try hard to make they clear with  concept of add m3.. insyaallah

Tiada ulasan:

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...