Rabu, 29 Mei 2013

Study Week terakhir

Assalamualaikum w.b.t..lama rasanya aku tak coret dan ngomel2 kat blog ni ..mesti folower aku tertunggu2 entry aku..hik3x.. (ada ke yang ikut kisah aku ni) almaklumlah semester terakhir ni begitu padat kerja2 yang perlu aku uruskan demi sengengam ijazah yang bakal aku sambut bulan oktober ini insyaallah..

ok aku mohon kemaafan seandainya lama tidak mengutuskan berita..aku sihat jer.. walaupun penat dgn assignment dan projek sarjana muda namun badan ku x kurus2 haha=p.. tp alhamdullillah encik tunang dapat trima aku seadanya.. ehm dalam aku sibuk mengharungi zaman belaja yang kian nk penamat ni usia hubungan pertunangan kami dah cecah 9 bulan ..kalau mengandung dah nk beranak da aku huhu.. alhamdullillah dugaan x yah cerita hanya aku dan dia yang tahu.. namun aku bersyukur dia masih setia menunggu aku.. So bila kahwin?? haha soklan ni da nek jemu aku dengar.. insyaallah doakan yang terbaik buat kami...akan ku hebohkan bila aku kahwin  kelak >< gegege

ehm sekarang adalah 'study week' ehm sem ni aku ada 4 paper.. ehm 2 subjek m3 2 subjek pendidikan.. so far aku sederhana level jer tp ok la still boleh maintain pointer.. yela kan org kata nak naikkan pointer senang tp nk maintain kan susahkan..org kata bukan aku yang kata.. hik3

ehm bulan jun ni ada 2 org kawan aku kahwin.. alahai mak oit aku VIVA (presentation FYP) pada 17 jun kawan aku kahwin 15 jun.. lagi sorang 8 jun.. ehm gamaknya mcm x dpt den nk join.. anyway doaku untuk kawan2 tidak pernah lekang dari bibir ini..

bila dikatakan study week terakhir ni aku mula rasa kemalasan nk study haha.. teruk nya aku.. ehm yelah utk terakhir kalinya exam aku demam pulak.. insyaallah demam ini penghapus dosa2 aku..mudah2an..anyway doakan aku kalian... semoga aku dapat grad pada semester ini..amin..dan VIVA aku berjalan dengan lancar..amin.


3/6/2013
ISNIN
Pengurusan & keselamatan Makmal
2.30pm-4.30pm
DEWAN SULTAN ISKANDAR


4/6/2013
SELASA
Kalkulus II
2.30pm-5.00pm
C08 414



11/6/2013
SELASA
Pendidikan  matematik
2.30pm-4.30pm
C15 206



12/6/2013
RABU
Persamaan Terbitan Separa (PDE)
9.00am-12.00pm

C08 414


17/6/2013
ISNIN
Pembentangan Tesis (Viva)
9.00am-10.30am
C14 413





Tiada ulasan:

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...