Jumaat, 8 Februari 2013

Masterchef dalam minum petang =)

Sejak cuti sem ni aku asyik duk buat juadah minum petang jer
badan pun da rasa nek berkilo ni
aduyai
sebab aku suka minum petang ..x tau la kenapa..
tapi encik tunang x suka minum petang hoho
maka nnt aku terpaksa la minum sowg2 haha=p

jom review apa juadah yg telah aku buat sepanjang cuti ni ..

ni roti sosej 




ni karipap





ni wedges 




petang td aku buat donut sira sambal...huhu


mood: ehm mengasah kemahiran memasak utk persediaan 2014 nnt kui3x insyaallah

2 ulasan:

Nana Liena berkata...

donut sira sambal sedap ke? tak pernah merasa lag...hahaa.. hehe rajin masak2..

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@Nana Lienabuala dan rasa sedap tau=)

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...