Pengikut

Isnin, 4 Februari 2013

Hobi & Minat Encik Tunang

Alhamdullillah makin lama makin aku mengenali sikap, minat dan macam2 lagi tentang encik tunang..dan semalam merupakan ari dimana aku mengetahui minat encik tunang..dan rupa-rupanya encik tunang sgt  suka memancing ..padahal aku lansung x tau memancing inikan pulak pegang rod memancing tu..maka hasrat utk belaja memancing disuarakan kepada encik tunang..mau tergelak dia haha..yela dia kata memancing utk owg yg betul2 minat dan paling penting kena tahan panas haha tp aku?tahan panas tu le la lagi bub bersabar tu kureng siket ..haha aku pun pujuk la suh ajar kjap pun jadila kiranya pergi pagi lek tengahhari ..haha lagi la encik tunang tergelak sakan..dia kata mana ada owg memancing sekejap jer..hoho maka aku pun memujuk dan terus memujuk..last aku ckp bwk g pasar je la haha=p tergelak encik tunang =) kah3x.. so moh tgk hasil tangkapan dia..

tgk bukan calang udang..udang galah tuuu...=.<






ni lak ikan baung..ehm aku ni da la lemah bub kenal2 nama ikan aduyai encik tunang harap anda bersabar ea ngn sy haha=p



pastu pagi td dlm kul 11am encik tunang call suh tgk fb..aku pun g la log in sekali tgk ada 2 gambo di bawah



uwaaaa aku da terliur tgk ni dapnya lau dpt ratah..=.<





mmm tom yam..encik tunang pos la kat sini..
ehm nasib ada kt SARAWAK
uwaaaa nak makan udang !

4 00000 sunsweetz comment:

c!kon!ech!c berkata...

gelerrrr besarrr udang!!!!!!hah awak kat sarawak??buat ape kat sarawak??

red jambu berkata...

sebenarnye umtung jugak bile husband pandai memancing.. dpt jimat duit bli ikan..hahaha

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@c!kon!ech!cgrrbesau kan?haha ehm sy kat johor jer tp encik tunang yg kat sarawak =)

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@red jambubetul gak tu..tp kalo da berhantu ngn joran kena jaga2 hehe=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...