Khamis, 28 Februari 2013

Gathering 4-SPM FINAL YEAR

Ehmmm bila baca tajuk entry mcm syahdu lak..macam nk sediakan tisu sekotak..bila tgk balik video2 gambo rasa mcm sekejap jer bersama..YA ALLAH Masa itu berlalu dgn pantas..ehm lagi 4 bulan nk menghabiskan masa bersama..ehm lepas ni semua da beralih pada arah tujuan masing2x.. ada yg kt pahang, kelantan, kedah, perak, sabah...indonesia jugak >.< emmmm jauhnya kowg........ooo tidak.. T_T sedih2x.. bila la dapat kumpul sama2 agi pasni..ehm xpe2 yang pasti nnt kenduri kawin aku kena semua datang wajib ! haha=p.. mmmmmmmm so moh review siket pic2 yg sempat aku curik dari fb kawan2 aku..hehe ehm aku x sedut agi gmbo ari diowg maka aku curik jer kat fb hoho..nnt la aku sedut..ye fiza ngeee >.<..
ehm best sgt2 gathering ngn diowg walaupun penat..bukan penat apapun penat membakar jer..yela ayam 4kg potong 16..pastu otak2 150keping..sosej agi haha..amik kaw makan besau kitaowg huhu....

first mesti la tuan punya belog dulu interprem hihi.. tgk iklan colgate aku buat haha=p



seronok masa ni hilang stress lupa terus sal PSM huhu=p


sayang kowg sume >.< ehm tp ce kowg tgk belakang tu dlm gmbo ni ada khemah tentera kan?nampak x?hehe wat2 nampakla. boleh pulak kitaowg gathering sebelah tapak diowg..menurut encik tunang diowg tengah jaga sempadan pantai..hoho..ooo hihi



ni owg kuat ni hihi=) x de diowg x bakar la ayam haha


4-SPM
(SARJANA MUDA PENDIDIKAN MATEMATIK - FINAL YEAR (TAHUN 4))



Bila awal da gambo aku akhir pun kena gambo aku la haha=p
baru namanya blog aku hoho
>.<

tula laut hihi >.<



mood: assignment x buat2 agi hah dok enjoy je kejenya ..mmmmmmmm

Tiada ulasan:

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...