Pengikut

Ahad, 24 Februari 2013

BB1M TERIMA KASIH KERAJAAN =)

Alhamdullillah..syukur sgt2..tahun ni dpat merasa agi BB1M 2.0 huhu buat kali kedua aku dapat membeli buku dgn menggunakan voucher yg diberikan oleh kerajaan..alhamdullillah=) maka dgn nilai RM250 dapat lah aku membeli buku2 dan barang keperluan hoho..paling best kedai yg aku shopping guna voucher ni amatla bagus..sebab apa sebab aku le beli barang alat tulis ikut apa aja aku nk beli..sebab ada kwn2 aku yg len sesetengahnya ckp 10% la 50 % je la utk alatan tulis tp kat kedai buku kat IOI MALL KULAI ni semua boleh siap le dapat cabutan bertuah dan paling syiok le dpt RM20 voucher agi haha..syukur2x...jom tgk apa aku shopping..ni bukan barang2 aku jer ibu, ayah dan adik pun le numpang sekaki =)

sumber google: design BB1M 2013 hihi makin cantik ..ada 5 kping aku dpt=)



novel, buku jahit baju kurung dan langsir, A4 Paper, marker, refill ink, buku dak adam , dan perkakas tulis yg len =p



paling syiok aku dapat 2x cabutan bertuah dgn pembelian RM200 maka aku pun cabut la..bila cabut dptla fail ngn highlight lala pulak tu siap bagi 2 keping Voucher RM10 fuyoooooooo berbaloi2x $$$ haha

0 00000 sunsweetz comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...