Selasa, 22 Januari 2013

Yahooo dah ada Watermark !

Assalammualaikum kome2..huhu yahoooo !! nk lompat2 jap..kui2x..selama ni aku duk mencari la kome2 yg le wat watermark yg menggunakan bayaran melalui topup je becoz aku malas giler nk g bank atau mesin bagai2 tu nk bank in duit dan senang ckp aku la owg paling kono dlm shoping secara online ni hihi..maka dengan aku melakukan sesi blogwalking yg lepas aku jumpa la sowg blogger ni yg comel n giler mantap dlm bub2 ni..aku apa lagi direct pm kat fb fanpage die then terus order..sgt mudah cara berurusan dgnnya..x caya g la cuba hehe design die pun so far so good=) so dgn ini aku mengistiharkan bahwa aku da ada watermark lallala..pasni tiap picture aku nk story dlm blog ni akan ku tepek watermark ni kui3x so kepada kome2 yg nak wat tempahan si la ke SINI  ...yahooooo nak lompat agi...hihi...


mood: alhamdullillah.. lega bila tgk result PROJEK FINAL YEAR 1 dah kuar kat senarai tampal..syukur sgt2...

Tiada ulasan:

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...