Pengikut

Isnin, 14 Januari 2013

Semester 7 DONE !!

Alhamdullillah da berakhir sem 7 aku..actually dak coursemate aku sume da lek kg masing2..
tp aku stay agi kt UTM ni sebab PSM 1 aku tertangguh aritu..tp alhamdullillah da setle..bukan setle tp da hantar kt SV td..hope SV x mengamuk la tgk PSM aku tu..bukan apa.semalam masa aku nk pulun PSM aku ni le lak aku g replace file yg separuh siap  dengan  full siap ..memang nak nangis tp x kuar air mata ni..last2 contact member2x ckp le x cari file tu..ehm dengan dukacitanya memang x boleh sebab kalo simpan dlm pendrive kira permanent replace huhu..so pasni x nak agi save ngn nama yg sama..so memang pengajaran la..kalo x aku le siapkan kul 2.30pm semalam tp disebabkan kes tu aku siap kul 7.30pm..dengan sehari suntuk hadap lappy..Alhamdullillah rupanya kesusahan semalam adalah kesenangan hari ini..sebab apa?hihi..aku dapat A- subjek sosiologi pendidikan alhamdullillah=)..yela aku cuma study subjek ni sehari sebelum exam..sebab aku kena balik rumah masa study week sebab uruskan hal family..ehm banyak pengorbanan kena lakukan demi family aku..alhamdullillah berkat pengorbanan tu akhirnya aku dpt A-..harap2 ada la berita gembira lagi utk subjek-subjek lain..amin..=)..so aku da le balik rumah...yahoooo..hehe padahal study week duk ulang alik kulai hihi..bukan study week jer exam week pun sama hihi..ehm aku lebih rela utamakan fmily huhu...ehm harap sem 8 depan berjalan dengn lancar.. tetibe dpt hadiah dari yayunk aku a.k.a roomate tercinta..hadiah sempena hari jadi aku nnt pada 26 Januari 2013 hihi..owg 1st tu yg wish n bagi hadiah huhu..thankz syg=)..


  
ehm nila..nak tau isinya apa?
ehm tunggu 26 Januari la nnt..huhu
baru nk announce^^


dengan ini aku lafazkan yg aku da mula bercuti hihi=p

14/1/2013-12/2/2013


0 00000 sunsweetz comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...