Pengikut

Khamis, 24 Januari 2013

Salam Maulidur Rasul 1434H

Hari ini  12 Rabiulawal 1434 H
maka semua umat islam perlu mengingati tarikh kelahiran Rasul S.A.W kita=)

tetibe aku teringatkan zaman kanak2 aku dulu..disebabkan aku anak tentera dulu..sambutan dilakukan dgn meriah sekali syok giler..biler kitaowg berarak keliling kem ngn bwk sepanduk..ehm pastu makan2..pastu ada pertandingan tilawah al-quran , pertandingan nasyid dan lain-lain..
ehm tp sejak aku da tamat zmn persekolahan dan aku anak bekas tentera sekarang ehm terasa amt merindui aktiviti mcm tu..emmmm
mlm td try gak la search kat google..tgk2 ada sambutan kt daerah kulai jaya..ehm tp mesti dgr ceramah + berarak mula kul 7.00am td...
disebabkan kekangan masa x jadi pergi..paling best arini aku bangun awal dan sediakan breakfast.

Menu hari ini ialah :

1) Nasi goreng 
2) Telur mata goreng
3) Cekodok kentang + ikan bilis
4) Air Teh 'o' panas


ehm tp x sempat snap sebab da licin + terlupa haha..

anyway nk wish salam maulidur rasul again to all muslim=)



0 00000 sunsweetz comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...