Sabtu, 5 Januari 2013

Impian Tahun 2013

upps da 5 januari 2013 , terlalu cepat masa berlalu....
ehm pejam celik pejam celik da 4 bulan aku bergelar tunangan owg..actually ikatan pertunangan ku dengan sidia mengikut perjanjian kedua belah pihak adalah selama 1 tahun 5 bulan hidup...maka kalo nk ikut tempoh ni tinggal lagi 1 tahun 1 bulan hehe...tp bila istilah hidup tu maka boleh jadi cepat boleh jadi lambat..>.< ehm betol la kata owg tua2 dlm tempoh pertunangan macam2 dugaan kita alami..ehm salah satunya nk tentukan tarikh majlis nnt hihi ayoyo..aku memang x le fikir lansung nk tetapkan mjlis kitaowg bila sbb kpla aku busy ngn saat akhir aku kt UTM nie...maka aku serahkan kat encik tunang tp encik tunang tetapkan tarikh yg x dijangka oleh aku huhu oleh itu meletup la bom aku haha yela mau x terkejut aku dgn tarikh yg ditetapkan dgn aku x g kursus segala bagai tu..YA ALLAH permudahkanla urusan ku...harap2 segalanya berjalan dgn lancar nnt...ehm bila berkenalan dgn encik tunang dgn jangka masa yg singkat dan dlm tempoh pertunangan ni la aku mula mendalami encik tunang dgn dekat antaranya    encik tunang terlalu sabar dengan sikap aku=) mudah-mudahan dia la nakhoda bahteraku nnt aceh2x hihi (*jiwang lak) =.< hihi ..aipp tajuk entry lain isi entry pasal lain ..haha ni namanya aku da mula merepek kah3x gelak guling2..bila da lama x curah idea gamaknya jadi cmnila kuang2x...campur2x da isi entry aku maka kena terimala ea sebab ni  rumah aku haha... jom tgk apa impian aku 2013 nnt jeng2x...

*************************
  1. nak menyiapkan diri sebagai muslimah solehah 
  2. nak jadi anak yg baik utk kedua ibu bapa aku
  3. nak belaja masak sebab da nk kahwin hehe
  4. nak tambahkan ilmu agama 
  5. nak jadi orang yang berjimat cermat...
  6. x nak pergi karoake
  7. nak kurus !!
  8. nak grade on time !!!
8 je impian yg perlu dicapai sepanjang 2013 ..8 je da mcm 8000000 ribu puluh2x juta nk kena capai hihi semoga sasaran mengenai kelapan-lapan impian aku ..insyaallah ^^


mood: hoho esok nk g umah bakal mak mertua ..I nebes u...huhu utk ketiga kali bertemu dgn bakal MIL
( pertama masa majlis bertunang kedua masa majlis kenduri kahwin adik encik tunang ketiga ESOK!)

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum đŸ‘€.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...