Sabtu, 19 Januari 2013

cheesy wedges !

Lately @ sejak 2 menjak ni tekak aku asyik nk melantak cheesy wedges jer..boleh dikatakan mcm nk jadi duta cheesy wedges haha..kadang2 sanggup beli add on yg harga rm1 tu ala dia punya cheese..hihi semata2 nk ratah dia punya cheese..umpph nikmatnya yummy3x..

mmm bila nga duk2 termenung ni ngn hujan kat luar sana perut + tekak aku da mula meraung nk kan cheesy wedges huhu..x nak jenama len nk jenama KFC jer kui3x..demanding tahap dewa pulak aku ni ..ada aku kesah tekak aku wey~..

ehm bila g kat google image ce masukkan keyword cheesy wedges amik kaw tekan search..sekali kuar banyak giler gambo yg mengiurkan..megiurkan tekak aku la wey ! huhu..salah satunya kat bawah ni...


jeng2x



sumber: google image

4 ulasan:

Puteri Nur Hidayah berkata...

nyum2... suka cngat cheesy wedges nie.. :)

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@Puteri Nur Hidayah sedapkan..ehm lau g kfc mesti nk beli ni jer

Era Ibrahim berkata...

sedapnyeeee

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@Era Ibrahimyummy3x=p

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...