Selasa, 15 Januari 2013

B.E Nuffnang tinggal 1 je =(

Dek kerana busy ngn keje2 final year semester 7..maka aktiviti berblogging terpaksa dihentikan hihi..bila aku da mula cuti ni le lah aku jenguk lek blog2 kowg2..dan le la aku update entry siket2 hihi semoga byk idea aku hihi..=p

actually aku nk g tau B.E nuffnang aku pun makin berkurangan..agaknya majuk la tewww=)
ehm encik nuffnang sila la bek2 ngn aku ea..ehm jom tgk dari banyak2 B.E aku last2 tinggal satu jer yg setia ngn Blog cabuk ni..huhu



mood: ehm risau cmne nk hadapi semester depan..makin nk habis sem makin risau..harap segalanya berjalan dgn lancar=)

2 ulasan:

azizah :) berkata...

wah... banyak BE dia sebelum ni..tahniah2..

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@azizah :)hehe banyak tp x cash2 out agi hehe

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...