Khamis, 20 Disember 2012

My draft instrument DONE

Salam blogger,
morning ...
ehm hari ni le jenguk kt blog ni sebab instrument aku utk projek final year da siap draft..hopefully my supervisor approve it..hopefully..Ehm memang minggu ni 4 hari aku tido range 2.30-3.00am.. ehm selama ni gak la aku amik nes..adush kesian badan+organ dlaman aku.. I'M SORRY dear..ehm demi final year segala pengorbanan harus dilakukan..ehm tp macam satu nikmat jer bile stay malam2 wat report project..ehm mesti nnt da keje aku rindu..MESTI !! hehe.. kena marah ngn encik tunang jgn ckpla..berdas2x tembakan encik tunang lepaskan kat aku..haha ehm dia siap kata 'keje apa lagi x siap'.. haha..kadang2 kelako lak aku fikirkan dia bidang ketenteraan aku bidang pendidikan so different okei~


puas bila tgk da siap !




ehm arini agak touching siket la..siket jer sebab encik tunang terpaksa bertugas utk memerangi musuh negara..ehm so no HANDPHONE..and 1-2 Weeks maybe..OMG memang rindu tahap gaban la aku ..ni rasa macam nk nikah esok ni haha=p dush2x..banyak la ko ! dala final year project pun ko x langsaikan agi , scroll pun x dpt agi hehe da nk nikah..hehe ni kalo encik tunang baca statement aku tu gerenti bunga2 hati dia yela encik tunang nk cepat okei tp pihak aku mintak stand becoz I'M had a big big mission to complete it hehe.. dlm aty nk jugak cepat tp aku kena fikirkan masa depan dulu takot nnt aku culture shock lak bila nikah awal ni haha=p

ehm tp seriusly bila aku g jemputan kahwin org hati aku yg nervous tahap gaban ..aceh2x terlebih layan perasaan la tu hihi malu2x..ehm tp betul..agi2 bila kompang tu berbunyi sebab tu belum kompang bunyi aku da kena balik haha karang x pasal2 aku lak yg jadi owg paling depan kat barisan dak2 kompang kih3x..

aish mcm da melencung je dari tajuk entry..okei2 motif entry aku nk g tau aku lega siket sebab intrument aku siap dirangka harap2 supervisor aku approve la..dan x banyak yg dibetulkan ..berharap sgt2 sebab da nk last2 minute ni aku lak yg berdebar kui3x..
doakan aku ea...nak sangat grad on time.. amin...

mood: nk blogwalking jap la..alang2 johor cuti arini aku pun kena la cuti sebab rakyat JOHOR hihi=)


Tiada ulasan:

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...