Pengikut

Ahad, 23 Disember 2012

China Ngarku


ni la dia buah ngarku dlm bahasa china 
namanya 

'China Ngarku'

dlm bahasa owg putih 

'Arrowhead chips'

ehm sedap bile buat kerepek...buah ni ada setahun sekali jer biasanya nk dekat tahun baru cina huhu  bila raya kita x de tau haha=p  ehm td aku g jusco si ola tertarik ngn NGARKU ni so dia pun kaut ..

hanya RM0.28 segram huhu..

so mintak2 dak ola menjadila kerepeknya hihi...


mcm ni la nnt kerepeknya..

p/s: pic semua sumber dari pak cik google^^

6 00000 sunsweetz comment:

trah zain berkata...

buah ni mcm bawang,, tak pernah jumpa, kat tv pn tak pernah..hehe
*jakun nye aku..haha

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@trah zaintry g jusco cri hehe sekali pandang memang cm bawang haha

miza yusof berkata...

first time tahu pasal buah ni. tak pernah nampak pulak. nanti nak pi carilah :)sekali tengok macam bawang pulak :)

Miss Nurul berkata...

haahla mcm bawang.. huhu

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@miza yusofcari jgn x cari hehe sedap giler !

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@Miss Nurul mcm bawang hidup hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...