Pengikut

Isnin, 31 Disember 2012

Ahlan Wasahan Ya 2013

wow ! ni entry terakhir utk 2012...ehm maka dgn ini sudah 3 tahun aku berblogging bermulanya bulan JUN 2010 kui3x.. fuh lama nya ..^^
ehm banyak suka duka aku coretkan kat dlm blog ni..kalo aku lpa pwd blog ni maka luputla E-DIARY aku ni kah3x..dgn ni haruslah aku mjaga dengan seelok-eloknya pwd aku kui3x...okei byk juga la kenangan pahit & kenangan manis sepanjang 2012 nie... moh review jap !!

************************

JANUARY

Hadiah terindah pada 26 January 2012 aku lepas LULUS dgn jayanya subjek REAL ANALYSIS
(analisis nyata)^^



FEBRUARY

mula mengenali 'JEJAKA NAVY' hehe cinta berputik masa ni ^^ kelako lak aku bila ingatkan


March-June

13 minggu bergelar GURU PELATIH


July

-hubungan dgn jejaka navy da retak ^^ hehe
-tamat temph sebagai guru pelatih
-dpt pangilan keje part time 


August

Tuhan hadirkan aku dgn seorang jejakA ATM hihi^^
aku selamat bergelar TUNANGAN orang =)
x sangka kan??



September

-mula serabut dgn PROJECT FINAL YEAR...kelam kabut cari tajuk hihi

Oktober-November

-test + assignment+presentation da mula berlumba2 masa ni
mula turun naik bangunan SPACE UTM hehe 


December

Study week + final exam semester II 2012/2013

mood: wish me gudluck for my final exam 3,5,10,11 january 2013 nie...ehm doakan juga PSM aku selamat dihantar hihi ni x hantar2 agi.. huhu nasib supervisor okei ^^
dengan lafaz bismillah dan alhamdullillah aku tutup tirai 2012 dengan penuh kesyukuran..
dan aku ucapkan 
-ahlan wasahlan ya 2013-
semoga 2013 membwa seribu keberkatan + kenangan terindah buatku dan keluarga ku..encik tunang sabar deh insyaallah segalanya akan berjalan dgn lancar..semoga hubungan kita kekal hingga ke jinjang pelamin^^ semoga segala dugaan dpt diharungi dengan baik.....

0 00000 sunsweetz comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...