Pengikut

Selasa, 6 November 2012

Teh !!!

salam blogger
ehm cak.. aku baru lek dari kursus peningkatan kemahiran penggunaan buku teks under KPM.. ehm rupenya kursus ni da dibuat sejak tahun 2005 tp peserta lebih kepada para2 guru di sekolah..so Universiti aku UTM + UPSI telah terpilih.. so UTM universiti kedua KPM dtg wat kursus nie.. alhamdullillah..actually aku mengantikan kawan aku si FIZA ..sian dia nk g konvo adik dia so x salahkan?tolong kawan... arini ari aku esok lusa mana tau aku pulak huhu.. so hidup kena saling membantu ^^

so apa kaitan tajuk entry ko tu hihi..em so aku pilih tajuk TEH...haha aku memang suka minum teh x kesah la kosong ke yg cmpur susu ke janji teh..so nk dijadikan cite lek dari kursus td tepat jap 4.40pm aku tgk hp...jeng3x...dapat 7 mesej hehe.. tp 2 mesej dari ENCIK TUNANG ...hihi senyum lebar aku 
^__________________^

speechless + terharu~~^.^
dia betul2x nk jaga aku walaupun masih dlm ikatan pertunangan..YA ALLAH terima kasih temukan aku ngn si Dia=)


mood: teh apa la tu nnt encik tunang pos hehe=p

2 00000 sunsweetz comment:

zul berkata...

semoga kebahgiaan berkekalan...

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@zulTERIMA KASIH ABG zul^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...