Selasa, 20 November 2012

Tarikh Kahwin

salam blogger^^,
ehm bile citer sal kahwin ni sonok betul kan...ehm ramai yg tanya aku bila aku nk lansung...haha
actually aku masih dlm keadaan terkejut yela tetiba dan tanpa perancangan aku da jd tunangan owg.. hehe tp itu kuasa ALLAH S.W.T aku terima=)ehm masa perbincangan ngn dua buah keluarga ketika hari pertunangan aku aritu pihak aku mintak ikat hidup..dan pihak aku tetapkan syarat bia aku dpt posting dulu baru lansung sebab aku nk tolong encik tunang transfer ke semenanjung yela da 10 tahun kot dia kat SARAWAK....ce imagine kalo aku lansung sebelum posting ehmmm memang aku sah2 nnt dpt mengajar kt sarawak haha...yela alamat ikut suami hihi..tp mcm ne lak kalo proses posting aku lambat....??x lansung ker?aish =.= bukan ! tp aku kena cari keje lain sementara menungu posting..ehm tp tula encik tunang kata kalo dia nk tukar dia kena ada surat sekolah..alahai..YA ALLAH permudahkan la urusan kami=)...AKU BERDOA 'agar segala urusan posting aku mudah dan aku boleh kahwin !! ' hahahaha nampak kan gatai da tibe hohoho bukan apa x nk ikat tali pertunangan ni lama2x hihi.. doakan aku ye...~

mood: semoga PSM aku siap ! hehe 

4 ulasan:

Cik Adieb berkata...

insyaAllah,moga jodoh korang panjang...dan insyaAllah kekal ke syurga Firdausi :D

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@Cik Adiebthankz cik adieb..amin~

Ain Dzaya berkata...

kalau dah kawen senang je nak posting nanti kan...

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@Ain Dzaya memang senang nk tukar tp susah skrg cikgu nk posting =)

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...