Isnin, 12 November 2012

Dapat CD free !

salam blogger...
ehm ni entry panas punya haha
dlm aku kepenatan membuat career plan aku pun tido jap rehat kan badan...
tup2 ada pangilan dari nombor x kenal...
pastu aku pun biakan je la..last2..ayah pangil aku

'Kak,.... ni ada owg panggil'

aku terus tersedar.. sapa la yg dtg pulak ni..sekali lum sempat aku turun ibu ckp ayah da kuar jumpa owg tu..sekali tgk dari dlm umah ..ayah sibuk duk sign atas kertas..ada owg kutip hutang ker hehe...mustahil2 muka da cuak..haha=.@

last2 ayah masuk bagi satu smpul kat aku smbil ckp tu owg GEDEX..hihi
sekali tgk logo hotfm ehm melompat la aku..gaya mcm menang $ jer haha
sekali bukak aku dpt CD AWI RAFAEL...yahooooo..dpt gak CD ori mamat nie.. ehm muah2 to HOTfm..em nnt bagi lagi ea..baru ingat aku pernah join kononnya hadiah utama dia g legoland bersama AWI RAFAEL ... hehe x dpt g legoland dpt CD pun jadilah...alhamdullillah...=) ..
rezeki 12/11/12 hehe ^^....



4 ulasan:

KhaiZa berkata...

ok la tuh.. dapat jugak

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@KhaiZatula nsib dpt kan?hihi.. syukur3x=)

zul berkata...

untunglah...lebih untung kalau hantar cd free tu kat sini...heheheh

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@zulabg zul nak ke?hhee

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...