Pengikut

Ahad, 25 November 2012

Atkins Day 3

Salam blogger
ehm da masuk 3 hari aku amalkan diet atkins ni..ehm memang nafsu makin tinggi..tp yg terbeknya aku rajin minum air masak tp mcm kena mansuhkan jer ....ehm sebab aku takut kalo memberi kesan sampingan kat badan aku..ni da 2 hari asyik selsema ...ehm so aku rasa aku nk guna cara len siket maknanya diet Sunsweetz muahmuaha gelak jahat....
ehm tp akan ku usahakan kasi turun berat badan aku huhu..semangat2x!

ehm so kepada readers, follower aku mahupun owg kat sana tryla cuba atkins ni  hehe sebenarnya kena kuat semangat tp aku ni yg x kuat semangat ..tp skrang aku tengah  kurangkan pengambilan nasi..ehm kurangkan waktu makan means aku kurangkan makan malam..semalam aku da beli susu Anlene yahooo untuk tulang aku ^^ almaklum la da setahun tinggalkan amalan minum susu ni huhu..

ni ada cerita ag aku nk citer...ehm kowg pernah diuji x?ehm alkisahnya sejak encik tunang masuk ronda dalam hutan dia tinggalkan hp kat kwn dia so kiranyaa aku x le cntact ngn dia lansung.. nk dijadikan cerita..aku memang rindu tahap gaban la..tp aku kuatkan diri gak yela ni baru bertunang belum agi kahwin hoho uppss! ngeh3x^^

k so aku selalu dpt miscall dari satu nombor memang lansung aku x kenal inikan nk save kan?then aku memang x layan la..tp malam tadi nombor tu akhirnya bagi mesej kata aku..yg x boleh blah aku dapat kesan cara taip perkataan sama sebijik ngn encik tunang..ehmmm lagi aku confius bila aku ckp salah owg dia le ckp la dia tau umah aku,kereta ayah aku pakai haha.. kat situ jelas menampakkan dia sudah hampir terkantoi..okei! next aku mula rasa nk siasat sebab aty aku pasti dia adalah encik tunang maaaa~

aku pun cari kelemahan encik tunang..ngeh2x.. Encik tunang amat pantang kalo dengar aku selsema ke demam ker..so aku ckp la dengan ayat jgn gangu aku aku demam..( tetibe ckp demam..punyala nk siasat haha) kalo kaco aku lapor polis haha..

setengah jam kemudian...
ehm aku memang da tido la waktu tu tp paginya aku baca mesej nombor tu 2x mecej yg berbeza dia ckp sebijik cm encik tunang..haha nampak x kat situ ? hampir kantoi haha..oo nk uji aku hehe
ehm then aku wat  bodo jer nombor tu..so pagi td aku kuar memang x bawak hp then aku lek dlm kul 11.55am..aku capai hp tgk 1 mesej..ehm mesej dari nombor sebenar encik tunang..yg buat aku yakin ayat mesej dia ckp aku demam ker?haha gelak jahat ..memang sah ! dia la owgnya...haha tp smpai sekarang encik tunang x nk ngaku dan aku wat2 x tau ...kuang3x..

so memang dia nk kenal aku kot..yela aku kan kenal dia sekejap jer..hihi tp kelakar sebab kantoi ! =)

mood: ehmm badan rasa ringan sebab td duk men bola baling+ bola tampar+ lari + renjam lembing+ lontar peluru+lempar cakera..lalala..kira aktif x aku bersukan haha (apa kes puji diri sendiri) 

2 00000 sunsweetz comment:

zul berkata...

ai pernah diuji oleh cik puan ai sama jer macam misz kena... tapi tak sampai sehari pon, cik puan dah kantoi..hahahahha

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@zulhehe la yeke..ehm tula Misz nak tgk smpai bile encik tunang nk uji hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...