Sabtu, 24 November 2012

Atkins Day 2

salam blogger
alahai ehm sepatutnya da hari kedua diet atkins aku amalkan tp puasa 10 muharam kan justeru haruslah aku makan nasi bila buka huhu..
ditambah lak ngn sosej keju+fish fillet+ ayam bakar beli kat jusco for any 3 RM10 amik kaw ..ehm bukan karbohidrat je masuk dlm perut aku pelbagai kalori + lemak ada sekali huahuahua2x..ayo !
so esok x tau la mcm ne lak..hopefully esok berjaya katakan x nak pada nasi!....lalala..

mood: em da 3 bulan x jumpa encik tunang + 2 hari x contact lansung...aku harap sgt encik tunang    selamat=)

Tiada ulasan:

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...