Pengikut

Khamis, 11 Oktober 2012

Padat

salam blogger,
anyway sejak jd budak final year aku da kurang giler lek umah hujung minggu..
semua aktiviti @ kelas @ kursus ada jer time weekend... apa boleh wat..da tahun akhir...berkorban apa saja...hehe

ehm risau pun ada...yelah da tahun akhir kena jaga betul2..lau tergelincir siket mak aihhh parah2x...
so planning memang padat giler...
ehm keje x yah cakap..memang padat hahaha

cuma aku jer yg x wat2 agi...
ehm le x aku nk pakai P.A haha gelak golek2x.....
melampau..macam tuan2 besau la ....=p

ehm so doakan aku grad dgn cemerlang ea kawan2x...
paling penting aku jeles ngn dua budak ni..
da la konvo awal..
sowang smbung master sowang amik PHD...bukan pizza hut delivery tau haha...

ehm tp tumpang gembira tgk kejayaan kawan2x.....

ehm semalam lepak kat pesta konvo tgk SITI NURHALIZA...sakit pinggang aku..hihi actually x minat sgt tp dalama x lepak malam2..itupun ENCIK tunang da perli sakan hahaha ..aish...^^

mood: menghitung ari nk grad haha=p

0 00000 sunsweetz comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...