Isnin, 29 Oktober 2012

monday hit..

alohai..hehe
salam blogger^^
aish asal monday jer mesti nk blues2x gitu..sebab da lama sgt cuti so bila nk mulakan something pd ari isnin mesti rasa cm syahdu kah3x..betol kan??
ehm alkisahnya mlm td aku smpai UTM kul 12am amik kaw memang gaya x nk balek hehe
padahal umah dekat jer...
KULAI---->UTM
apa la sgt tp bile da dpt nikmat tanpa berfikir apa2 tu yg rasa tenang di RUMAH huhu
perghhhh lu ayat nk syahdu + jiwang kah3 so anyway skrg da kul 2.01pm ketika aku tulis entry nie..nnt aku  da publish jdi 2.30pm haha giler lama ko publish entry arhhh aku punya page up to me lor!
hehe
so da x payah nk blue2 sgt la..da nk abis ari isnin kui3x
yg best aku da lepas presentation session bg subjek SPP4092
alhamdullillah..

lega
syukur
happy
lapang

mmmmmmmmmmmmm

^________^

hehe

mood: sapa nk tolong aku ajar MODERN ALGEBRA..aku x suka+minat la subjek ni.. aku lebih suka NUMERICAL METHOD..aish mcm ni k nk ajar student nnt kui3x..=p
shhhhh ! ni rahsia kiter kih3x...


2 ulasan:

azizah :) berkata...

hahaha macam tu pon ada cikgu ni..hehehe

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@azizah :) yup..mestila ada yunk oi=)

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...