Pengikut

Sabtu, 27 Oktober 2012

Hadiah Hari Raya Haji ^^

salam blogger semua
alhamdullillah arini raya kedua sempena aidiladha..
emm bilela aku dpt anta ibu ngn ayah aku g haji..
doakan urusan aku dipermudahkan ea..

******************
ehm sian aku tau..nk tau citer x hehe
ehm aku rabu yang lepas diberi arahan oleh encik tunang suh amik labtop dia..huhu
so pas dia bank in aku pun amik la labtop dier.. tup2x elok jer ptg tu aku amik..
sekali lono aku lak wat hal..
mau melalak aku..
aiiii lappy pun le saling jeles menjeles k?
hahaha 
mesti lono jeles bub aku duk kesana kesini bwk labtop encik tunang
last2 lono lak masuk I.C.U
haha
abiz pokai la aku....
sedih giler..=(
nasib ayah sudi memberi bantuan pelaburan terhebat kat aku haha gelak guling2..
time kasih ayah !

pastu dlm aku berduka lara hehe
rupanya encik tunang ada bagi something kat aku huhu
nak tau apa dia..?
ehm dlm sedih2 tu aku tersenyum hehe
kiranya hadiah raya haji la..kowg ada x?mesti x de kan ?kah3x

nk tau
jom preview pic bwh :


nila bungkusan dia patutla sibuk mintak aku alamat..^^




byk sgt brooch dari sabah utk aku tp ni yg aku pilih..yg lain aku kasi ibu + angah ...

dan yg paling special jeng2x



sgt2 terharu hehe.
thankz syg...

mood: agak kekok guna lappy encik tunang ni hihi ..hati da kembali tenang.. aku redha dengan ujian mu walaupun byk data aku dlm lono hilang tp aku tau KAU uji aku baru siket..semoga aku tabah hadapinya..^^ keep smile!

6 00000 sunsweetz comment:

Cik Fie berkata...

Entri Yang Best :)

Dah Lama Follow Blog Awak . Follow Blog Ni Kalau Sudi :)

http://mynameishafizah.blogspot.com/

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@Cik Fietq ... folo already

azizah :) berkata...

wah... untunglah.. dapat rantai gitu...

s h a berkata...

wahhh...untungnye die dapat hadiah besh.betul tu dear.Allah xkn uji seorang hamba tu melebihi dr kemampuan diri hamba tu. :)

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@azizah :)hehe awok agi untung duk dekat dgn si dia hehe

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@s h abetol tu sha..kita kena doa supaya jadi lebiuh kuat + tabah nk hadapi dugaan tu=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...