Ahad, 30 September 2012

Weekend ^^

Aloha..haha tetibe nk bukak bicara ngn perkataan tu keh3x..
so how are u guyz..ehm aku alhamdullillah sihat jer..cumer emosi kurang siket..tp semakin tenang..yela baru pas baca buku ' CINTA HIGH CLASS' haha..ehm emosi yg kurang tu sebenarnya bukanla pasal cinta cintun ni tp sal PROJEK SARJANA MUDA I aku nie..ehm risau duk memikirkan smaada PENGARAH URUSAN tmpat kajian aku tu terima k x permohonan aku nk wat kajian mengenai syarikat dier..ehm hopefully semua berjalan dgn lancar..amin..

ehm kadang2 fikir sgt manis bermain dgn pelbagai perasaan mcm suatu nikmat yg dikurniaNYA..yela cm aku dapat rasa bila sedih,bile runsing, bile rindu, bile heppy, bile marah,ehm paling byk menguji semester kali ni KESABARAN ....emmmmmmmmm so SABAR..haha ehm aku ni jenis semua nk siap cepat so bile satu keje PSM aku tertangguh aku akan menggelabah lagi2 biler aku tgk kwn2 aku da gerak byk .TAPI kali ni ALLAH S.W.T maha adil die bagi aku peluang merasai perasaan yg sepatutnya aku rasa..hehe..aku redha..dan aku yakin ALLAH S.W.T sentiasa bersama dgn mereka yang mengingatiNYA..insyaallah...

Minggu demi minggu semakin menghilang ..sekarang da masuk W4 ehm ada 10 minggu agi wey....ehm cepatkan masa berlalu...

ehm so paling best arini da habis da segala course yg aku kena amik sebelum KONVO ehm cuma yg diuruskan FAKULTI jer yang masih tertanggung..huhu ehm bile imbas lek WORKSHOP I.S.O yg aku amik td..ehm berguna sgt2 semua yg diceritakan oleh PENsyarah aku faham bub aku kn keje QUALITY CONTROL masa cuti sem..so barulah aku mengerti kependa la I.S.O tu selama ni duk tgk I.S.O kat botol kicap KIPAS UDANG tu jer haha

ehm kwn2 doakan aku punya urusan dipermudahkan ea....=)

 Mood: mengharap cinta ilahi ( ^.@) v..minggu depan mcm nak lek umah jer bub 2 minggu da xlek umah haha nnt da khwin cmnela nk jauh dari ibu ea..aish..x mau fikirla haha


4 ulasan:

Saiful Anuar Safian berkata...

aku suke citer...teringat kisah aku di era 80 n 90 an

nurul wadiatul berkata...

@Saiful Anuar Safianhehe bile da citer kat belog cm lega jer huhu

nik ros berkata...

sis doakan di permudahkan semuanya yea :)

nurul wadiatul berkata...

@nik rosthankz yunk ! doakan yg terbek wat Ms=)

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...