Pengikut

Selasa, 25 September 2012

Kuat Kuat....

Ya Allah..aku rasa mcm down giler biler tajuk PSM aku mcm ibarat jambatan nk roboh ...ehm actually lec suker tajuk aku tp tempat kajian aku ada masalah siket aku kena amik masa utk tunggu tempat kajian aku approve tajuk aku n sekaligus diowg bagi kerjasama kat aku..mudah2an...amin..

ehm ce bayangkan aku nk tunggu FAkulti aku agi wat kan surat ..ehm nk g anta surat agi kt tempat kajian aku emmm take time..memang dugaan giler..ingat bile da dpt tajuk le proceed keje seterusnya tp disebabkan tajuk aku nk kaji maslaah owg n then da la baru so memang survive ok !..tahniah PENGALAMAN giler~huhu

ehm nak nangis tu x dela cuma mcm cacing kepanasan la bile geng satu supervisor ngn aku da mula setapak-setapak teruskan kerja aku..mungkin aku kena pegang prinsip ni kot..'bia lambat asal bermutu tinggi' haha>.^

cuma aku pohon rakan2 blogger doakan aku ea ...semoga urusan aku dipermudahkanNYA..amin..ehm semester ni aku asyik pening kepala jer.nak kata da tua baru umur 23 tahun haha..ehm ingatkan tanda2 penuaan..tp bile fikr lebih siket mesti sakit tu menangkap kat kepala..aish..sabar2...

"YA ALLAH AKU HANYA MAMPU MEMOHON DOA KEPADAMU AGAR ENGKAU PERMUDAHKANLAH URUSANKU..DAN KAU BERILAH AKU PELUANG UTK MEMBAHAGIAKAN INSAN-INSAN YANG AKU SAYANGI DENGAN SEGULUNG IJAZAH KU ..YA ALLAH KAULAH MAHA PENGAMPUN..MAHA PENGASIH DAN LAGI MAHA PENYAYANG....amin..."

0 00000 sunsweetz comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...