Jumaat, 21 September 2012

blah blah blah....

hehe tajuk entry blah..blah...blah sebenarnya buntu nk letak tajuk apa..ehm masa aku tulis entry ni aku baru jer melantak MC D amikkaw lapo la pulak..ehmm rummate aku kuar so aku malas nk pnjangkan kaki tp kena lebarkan duit so wat la delivery MC D hihi..ehm ;lupa nk remind kowg yg aku skrg duk bilik double means.....aku ada roomate.dulu duk bilik single tp sem ni aku pilih nk duk double last semester aku duk bilik double ni masa tu aku 1st year..kira awal n akhir la aku decide nk duk bilik double nie hhee

ehm bagus duk double ni bub aku selalu je x terlewat bgun pagi lau duk bilik single terpaksa guna khidmat ibu utk call tiap2 pagi kejut anak dia ni hehe..TP sekrang ibu x yah nk calling2 bila call je aku da siap mandi aceh2x..hehe

emmmmmmm...apalagi ea aku nk tulis..

k so assignment aku melambak..semua nk kena baca yg mengira pun ada..so balance la..tp bila aku nk wat nie hehe.td duk layan FB jap tetibe nampak status ni kat wall FB    cik nadiah emmm terbek rupenya dia lek umah mguu ni eeeeeeeeee..xpe2 kasi can kat die manja ngn ibu xoxo~

so , lagi aku nk tulis apaaaaa ea..blah blah blah...~

ehm ok2 alang2 rajin menaip ni.aku nk share saat terakhir sehari sebelum ENCIK TUNANG berangkat lek sarawak..ehm masa aritu aku ngn dia g la dating kononnya sebelum die lek SARAWAK nk jumpa la bub nnt setahun baru dpt jumpa dier makkk aihh lama kan nk wat cmne da tugas die kena jaga keamanan negara so aku redha..ehm so aritu aku kuar amik kau sehari suntuk tgk muka die yelaaa kitaowg baru dapat dating plus minus 4x jer..ce bayangkan baru kenal lebih kurang 2 minggu encik tunang da nk masuk minang so aku gelarkan majlis pertunangan aku sebagai tunang koboi haha..tp memang cm mimpi yela aku x terfikir pun tahun 2012 aku da jadi tunang owg hehe mungkin JODOH kita hanya merancang rite??

so kuarla dating alasan nk g beraya rumah sedara mara die ..sambil menyelam minum air.masa tu la aku tatap wajah dia puas2 ceh2x..geli x baca ayat aku..kah3x..ehm so masa tu cube mengenali die dan sebenarnya tempoh pertunangan aku ni betul2 tempoh aku nk kenal dier..kiranya cerita aku ni CINTA selepas tunang....~

hehe ni la dier encik tunang aku >.<  mesti ramai yg nk tau kui3x..


emmm memang encik tunang x hensom tp bagi aku iman dia yg mahal...=p

aku nk cari imam bukan nk cari model haha...ehm so aku bersyukur aku dipertemukan dengannya walaupun aku bercinta dengan owg len namun aku skrg dlm proses nk pupuk cinta tu kat dia semuanya kerana ALLAH S.W.T insyaallah.......

ramai yg tanya aku ngn encik tunang ni aturan keluarga ker..ehm actually BUKAN..dlm persoalan ni bukan aturan keluarga tp entah mungkin dia diciptakan utk aku..mudah2an jodoh aku ngn encik tunang panjang hingga akhir hayat...

encik tunang pernah kata dia nk ikat aku awal2 takut aku lari..emmmm tergelak gak aku dgr ayat die..tp dari raut wajah die memang die ikhlas..=)


ehhhh tetibe pulak masuk citer encik tunang kih3x...


so esok 22 sept 2012 da genap sebulan aku jadi tunangan si dia......
k la penat da jari aku ketuk  keyboard ni hihi

tetibe..to be continue..........


k bai.

Tiada ulasan:

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...