Rabu, 5 September 2012

back to reality aishhh

hohoho
so owesome my entry title haha
ehm how come
just a few days left to spend time wth my family & my fiance ehem=)
hehe
actually encik tunang da nk lek SARAWAK sudah jumaat nie..
tp esok da lek K.L bub takut delay flight ..ehm nasib la aku x hantar dia kt bus station bub beberapa maslah ehm lau x memang banjir la bus stand Kluang huhu (* aish kantoi sudah encik tunang owg kluang hehe )

hehe ehm encik tunang asyik nk snap pic aku jer kui2x...ehm aku apa lagi posing sakan haha



ehm semalam encik tunang menghabiskan masa dia ngn aku
ehm sempat la merayap 3 buah rumah beraya sakan aku tahun nier..yela tahun2 lepas duk teperap dlm rumah tahun ni amik kaw..semua pelusuk aku jejak haha

ehm 'back to reality' : aku pun kena kemas2 nk lek  UTM...ehm agak lama ber 'honeymoon' sekali mau perah otak alahai...dala tahun terakhir nie..ehm mencabar2x..mood exam pun da kembali apatah lagi assignment bagai kuiz muiz ( *aish bahasa apa la aku guna nie )

pesanan encik tunang: sila jgn nakal2 haha mendalam tu maksudnya..kui3x...

ehm so sapa nk tolong aku cari tajuk projek sarjana muda aku nie..ayo aku da mula gelabah sekian ~ kui3x

mood: ehm mcm takot jer nk menghadapi final year neee aish ~

2 ulasan:

azizah :) berkata...

happynya dia sejak2 dah tunang nih... seronok dengar..hehe

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@azizah :)hehe tula rasa len bile da tunang =p

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...