Pengikut

Sabtu, 25 Ogos 2012

Beraya bersama encik tunang=)

hehe baca tajuk entry mcm berbunga2 je perasaan nie hehe
alhamdullillah da 3 hari aku bergelar tunangan owg..
ehm belum jadi isteri agi da rasa bunga2..kui3x
ehm masih dlm proses mengenali 'encik tunang'
ehm alhamdullillah aku sanjung akan pegangan agamanya semoga 'encik tunang' dpt membimbing ku ke arahNYA
aku pilih 'encik tunang' bukanla kerna harta & paras rupa tp atas dasar agamanya dan paling penting ibu dan ayah aku suka kan dia xoxo

ehmm td dari

KULAI--->BATU PAHAT ---> KLUANG---> KULAI

huhu semua destinasi ke rumah kawan encik tunang 
ehm so memang x kenal lansung la
siap ada yg usik 
'bila nk makan nasi myk'

kui3x...

insyaallah ..akan dtg..
doakan la yer..
yg penting encik tunang da ready aku jer lum agi ..amik masa siket..hoho

ehm tp mcm mimpi kan?
ehm tula 
aku ni couple giler2 ngn owg len sekali tunang ngn owg len..
ehmm
mungkin itulah pemilik tulang rusukku ..amin=)

mood: ehm penat beraya..tahun nie special bub beraya ngn encik tunang hehe=p.. cian encik tunang kena drive n anta aku pulang hihi syg encik tunang ketat2x

2 00000 sunsweetz comment:

Ain Dzaya berkata...

amboi seronoknyer dia beraya dengan encik tunang kan :">

Saya dah lama 0-0 dengan awak la :')

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@Ain Dzayahehe ehm seronok sgt2 gegege=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...