Ahad, 15 Julai 2012

tambah 1 tolak 1

cakkk..
ehmm lama nya x update belog aku nie
al maklumla da busy keje
ehm keje kul 8am sampai kul 6pm tp bese aku amik ot sampai kul 8pm
lau ada rezeki lebih agi aku amik ot sampai kul 11pm
fuyooo...
memang siang mlm la hidup kat kilang hoho
ehm cari duit raya la katakan hihi
ehm..sambil2 tu carik duit poket 

ehm so arini aku g jenguk akaun NUFFNANG aku
mak aiiih 
amik kaw...

 
+ 1 - 1
apa tuuuuu?
ehm yela +1 B,E -1 B.E
hehe

ehm anyway thankz kat NUFF bub sudi gak replace pengganti B.E aku walaupun ada yg da jadi M.E hehe=p

mood: ehm jadi cikgu lagi best ..ruper2nya..hehe
 

1 ulasan:

MissThe3Dara berkata...

Bestlah dapat kerja :')

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...