Pengikut

Jumaat, 1 Jun 2012

Sgt merindu si dia

walawey tajuk entry x menahan sey hihi
ehmmmm rindu sgt2 kat EN.MFS
emm EN.MFS call ehmm happy giler suara dier bile cuti yg dia mintak da LULUS
best tu dpt cuti 10 hari...kan best lau EN.MFS dpt turun KULAI JOHOR~
ehmmm terkejut gak aku bila diberitahu on the spot yg EN MFS nak lek kedah arini...

PAHANG-----> KEDAH

anyway aku doakan perjalanan EN.MFS aku dipermudahkan dan paling penting dia selamat.....

******************

✿✿✿" Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah , Jauhkanlah aku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu . Aku semakin mengerti, ‘JARAK’ ini bukan untuk menghukumku..tetapi ‘JARAK’ ini untuk MENJAGA aku dan dia..✿✿✿


 Note !!
EN.MFS = EN.MOHD FAZLI SUHAIMI

0 00000 sunsweetz comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...