Pengikut

Isnin, 18 Jun 2012

emmm speechless

Ya ALLAH tabahkan la aty ini
semoga 'JARAK' yg engkau kurniakan antara aku dan dia merupakan
satu kebaikan antara aku & dia.....

**********
speechless giler bile CALL 'abg navy'
dier ckp dier kena g belayar sebulan..OMG
aku x setabah itu okei ~
ehm ni belum agi kahwin
aduyai
blurr jap

dala kena g KOREA
ehm awek2 korea da la comel 
hehe
sempat agi aku fikir bukan2x kui3
tp kan 1st time rasa ditinggalkan.....selama SEBULAN kui3



ehm 'abg navy' nk berangkat ke korea 20 HARIBULAN nie...
ehm x pe ea awak...
sy tunggu awk...
=)

MOOD: ehm jadual waktu penggal II da bertukar amik kaw setiap ari aku ada kelas..haha nasib tinggal 8 ari je agi kui3x...

2 00000 sunsweetz comment:

ctkah samsudin berkata...

sbar ye dik... keje kn.. tangunggjwb tu..hihi.. tu bru sebln.. akk ni siap pnah rsa kne tgl 3 bulan.. g us.. arap cntact kat fb je tu pun sln skali je...huhu.. tp jrk tu yg sbnr nye mngukuhkan lg ikatan.. :)

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@ctkah samsudinpergh 3 bulan tuuu ehm okei..thankz sis>.<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...