Sabtu, 5 Mei 2012

setenang air di lautan

 


cak ! hye kamu2..emm arini & esok cuti..huhu ok fine agak bermalas2 di atas katil jer bub student aku pun nga minggu exam so x byk sgt la nk plan itu ini utk ngajar haha..=p
ehm yg sonoknya aku tido je kejenya kah3x...
ehm kowg susah x nk cari ketenangan??
ce bagi tau aku apa kowg wat nk tenang?
ehm actuaally banyak benda yg aku dpt sepanjang 23 tahun nie...ehem 23 tahun okei!
huhu
ehm mencari ketenangan memang byk tp antara cara yg betul atau pun salah...tp aku pecaya dgn melakukan solat alhamdullillah memang rasa tenang giler..rasa cm nk solat2 byk2 kali huhu..ehm see kuasa TUHAN rite?
ehm so kepada muslimat n muslimin sana kalo nk cari ketenangan cuba amik AL-QURAN & berwudhuk la anda serta tunaikan la solat insyaallah...aku pasti ALLAH S.W.T akan bersama dgn kamu2x..EHM semoga aku beroleh ketenangan ini wat selama2nya..-ALHAMDULLILLAH-

Tiada ulasan:

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...