Ahad, 6 Mei 2012

AKU nak elauan la !

        Geramnya beb...aku geram ngn pihak pengurusan sekolah aku yg macam apa entah an..ehm ada ke patut ckp aku n kwan2 ni menumpang j kat sekolah tu..kowg nk tau x sekolah mana tu?haha emmm oppps x yah ;a nk g tau kat sini nnt aku kena sue da satu hal haha..actually aku bersemangat giler nk uruskan sal elauan ni pastu si kerani sekolah tempat aku praktikal ni nk x nak je uruskan then le lak pengetua aku ckp ehm ni urusan agensi kerajaan so SEKOLAH tu bukan agensi kerajaan ke??dush2x...bengang tahap cipan ni...ehm k fine ko x nk uruskan x pe aku halalkan je tp ko x fikir rasa tanggungjwb ke...n paling penting kerani tu mkn gji buta...ehm aku serahkan segalanya kat ALLAH S.W.T ...

******************************
          em  bengang sgt ni..sapa nk bagi kan 1 hari RM15 ..siap aku tunjuk perkeliling agi tp cm hampeh bukan duit sekolah pun yg kuar tp duit JABATAN PELAJARAN NEGERI JOHOR okei !! so kepada kerani2 yg kerja tu tolong la wat kerja ngn betul...ehm jgn la nk malas sgt..ehm shitt ! memang panas da ni hoho...k sabar2...harap2 rezeki aku kat keputusan praktikal aku ..mungkin kt elauan x de rezeki its okei...harap2 A latihan mengajar aku insyaallah.....


3 ulasan:

QA's ~ mamapapa berkata...

sabar,ye dik...insyaAllah ada rzeki yg Allah dh tentukn..kerani2 yg pemalas tu biar Allah tntukan untung nasib dia ..

dabeliu_y berkata...

saya pun xd elaun untuk LI skrang

Hafizah Zainal Abidin berkata...

Jom Join Sini (!) Ada Banyak Tutorial Di Sini (!) mynameishafizah.blogspot.com/ :D

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...