Selasa, 24 April 2012

Ya ALLAH kau dekatkan dia kepadaku

ehm cak..ehmm actuallly lama giler meninggalkan belog almaklum la..I'M the best teacer haha..ehm pastu bukak2 tgk dashboard da jd line..aish fb duk sibuk nk buat timeline si blog ni pun nk wat style baru aduyai....ehm k fine benda free kena terima dgn aty yg terbuka..ehm aku sbnarnya byk benda nk story..ehm tp slow2 ok..esok insyaallah aku nk story citer sal pengurusan sekolah aku yg memang daboom habis la haha...sekian mklum ok...


ehm so ce baca tajuk entry aku tuuuu ehm k aku mengharapkan abg navy menjdi pemilik tulang rusuuk ni tpkan ni keje ALLAH S.W.T kita hanya merancang dan berusaha..ehm sesungguhnya kau sj yg tau isi atyku...


ok mood memang rindu giler kat dier..nila padahnya 'long distance love'..cewahhhh hihi


hehe curik gambo abg navy kat fb haha...ni lau dia tau habisla gua hihi
mood: rasa lega bile lecturer da dtg observe tgl bulan jun j ag....huhu yahoo LM nk hbz da huhu

2 ulasan:

CikPuan Azizah berkata...

berkasih dengan mr navy perlukan kesabaran ketabahan pengorbanan yg kuat..selamat menempuhnya :)

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@CikPuan Azizahemm tula pasal cik jijah emmm rasa cm x sanggup je..ni masih dlm percubaan ..huhu harap2 ada la jodohnya

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...