Pengikut

Ahad, 15 April 2012

Bila cikgu g makan nasi myk hihi

cak !! haha
tajuk x menahan bila g makan nasi myk wajar utk berposing okey..bub kite da pakai lawa2 wajib utk snap pic sendiri lalalala
ehm ni baru kai kamera nset jer lum agi DSLR @ olympus mini haha..
ehm ok fine so bile da habis mkn nasi myk td ayah aku g solat kt masjid so anak n ibu tunggu kat kete hehe atas  sebab2 tertentu x kn nk g masjid ketika ini x elok tuhan da bagi cuti hehe...so aku pun snap la gambo2 nga busann kan ibu pun duk melayan haha...jom review gambo aku huhu


bila da busan gini la jadinya kamera murah pun jadi la haha=P



ok esok isnin kena keje hihi..ceh2..nasib aku xde kelas tiap ari isnin
tp selalu muka ni kena relief kelas uwaaa..
haha..
-ok bai-

0 00000 sunsweetz comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...